חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך משווקים חנות מקוונת?

החנות המקוונת מוכנה לצאת לעולם, רק מחכה להגיע לעיניים הנכונות…
אז איך משווקים אותה בצורה הנכונה ביותר? כדי לענות על השאלה הזו בצורה מקיפה, תמשיכו לקרוא.

נתחיל מהבחנה חשובה – כל חנות מקוונת היא שונה במהותה ולכן גם דורשת אסטרטגיית שיווק שונה, ועם זאת – ישנו בסיס חשוב שיעזור לכם להפיק את הכי טוב שניתן כאשר אתם בוחרים ערוצי שיווק ומובילים תנועה לחנות.

אילו ערוצי שיווק עומדים בפני שיווק החנות המקוונת שלכם?

פרסום במנועי החיפוש SEO

לקוחות פוטנציאליים רבים פונים לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים כחלק ממסע הרכישה שלהם. זה יכול להיות כדי למצוא מוצר שהם ראו או שמעו עליו דרך חבר, או כחלק מביצוע השוואה לפני רכישה, אבל בכל מקרה הם פונים לגוגל כדי למצוא את מה שהם מחפשים. כשדפי החנות המקוונת שלכם מופיעים בתוצאות החיפוש שהם מבצעים, נוצרים זרמים פסיביים של תנועה רלוונטית וחינמית. ערוץ השיווק הזה לוקח זמן, אך לחלוטין שווה את ההשקעה. שיווק חינם כבר אמרנו?

כתבנו כתבה שלמה רק על הנושא הזה, הקליקו פה

שיווק ברשתות החברתיות

שימוש בכוח של המדיה החברתית זה ערוץ שיווק מצוין כדי להגיע ישירות לקהלי היעד שלכם. עם שיווק במדיה חברתית, אתם יכולים לקדם ולשתף באופן קבוע תוכן סביב העסק שלכם בצורה של סטרימינג בשידור חי, תוכן שנוצר על ידי משתמשים, שיתוף סיפורי הצלחה, וידאו או פרסום בקבוצות ספציפיות הרלוונטיות לקהל היעד.

שיווק באמצעות מייל Email Marketing

תקשורת באמצעות מייל היא תקשורת ממוקדת יחסית שמייצרת המרות שעוזרת בפיתוח הקשרים עם לקוחות. היא גם מעודדת מעורבות עם המותג, מהווה ערוץ של תנועה לחנות המקוונת. שיווק חזק ברשימות תפוצה מאפשר לכם ליצור ולשלוח את כל סוגי הקמפיינים ולהתאים אותם לקהל היעד שלכם. 

ניוזלטר הוא סוג של מכתב דיגיטלי שנשלח ישירות אל רשימות התפוצה שלכם. מדובר בקובץ של ממש, תמונה מעוצבת, הנשלחת אל קהל היעד בזמנים מוגדרים מראש.
מדובר בכלי יעיל ביותר ליצירת מערכת יחסים אישית עם הלקוחות, ועדכונם בנעשה אצלכם בעסק – בין אם מדובר במוצרים חדשים, מידע שימושי או מבצעים אטרקטיביים. באמצעות הניוזלטר תוכלו ליצור בקרב לקוחותיכם הבנה והיכרות טובה עם העסק שלכם, לספר להם על המוצרים, השירותים והערך המוסף שלכם, ותרוויחו גם יצירת אמון בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, הספקים והשותפים העסקיים.

שיווק מבוסס תוכן

שיווק באמצעות תוכן הוא סוג של שיווק שמתמקד בכתיבה, פרסום והפצה של תוכן לקהלי יעד שונים ברחבי האינטרנט. באמצעות שיווק מבוסס תוכן תוכלו:

  • למשוך תשומת לב וליצור לידים 
  • להרחיב את בסיס הלקוחות הקיימים
  • ליצור או להגדיל מכירות מקוונות
  • להגביר את המודעות למותג שלכם 
  • ליצור קהילה מקוונת של לקוחות נאמנים

שיווק באמצעות תוכן מאפשר משיכת גולשים והפיכתם ללקוחות על ידי שיתוף תוכן בעל ערך בחינם.
מטרת השיווק באמצעות התוכן היא לסייע לעסקים ליצור נאמנות מתמשכת למותג, לספק מידע בעל ערך לצרכנים וליצור נכונות לרכישה עתידית של מוצרי העסק. 

שלא כמו צורות אחרות של שיווק אינטרנטי, שיווק באמצעות תוכן מבוסס על הצורך של הלקוחות במידע ולא על יצירת ביקוש. כתוצאה מכך שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן מצריך אספקה רציפה של כמויות גדולות של תכנים איכותיים, וכדאי לעשות זאת כחלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת.

כאשר עסקים משתמשים בשיווק באמצעות תוכן, המיקוד העיקרי שלהם הוא בצורך של הלקוחות הפוטנציאליים.מיקוד בצרכי קהל היעד שלכם, יעזור לכם  ליצור תוכן אשר מעודכן בעקביות על פי העדפות הגולשים.

פלטפורמות ששווה להכיר בתחום שיווק תוכן

אאוטבריין וטאבולה – מדובר בפלטפורמות שיווקית בעזרתם ניתן להפיץ כתבות תוכן באתרים מרכזיים שונים ברשת כמו: Ynet, Mako, דה-מרקר, Walla, גלובס ועוד.
השיטה שבה עובד הפרסום בטאבולה היא יצירת תוכן שיווקי בנישה כלשהי, והפצה של תוכן זה מתבצעת באמצעות הכוח של  טאבולה לפי הסכמי הפצה עם אתרים רבים ברשת, שנחשבים לבעלי נפח כניסות חודשי גבוה ומשמעותי ומקבלים חשיפה לעשרות ומאות אלפי עיניים. כתבות התוכן מופיעות כחלק מה-FEED של האתרים, בדומה לפיד של פייסבוק, והחשיפה מותאמת לעניין של הגולש בכתבות תוכן מסויימות וזמן החשיפה לקורא.

שיווק פיזי

ממש כמו פעם, טרום העידן הדיגיטלי. בשיווק פיזי יוצאים לשטח ותולים פליירים, שולחים עלונים בדואר מפרסמים בעיתונים אזוריים.

דירוג וכתיבת ביקורת

כן, כן. הוספת האפשרות לדרג ולהשאיר ביקורת על המוצרים שלכם, היא חלק מאסטרטגיית השיווק של החנות המקוונת שלכם. איך בדיוק?

1. ביקורות עוזרות לשפר את חווית הלקוח.

על ידי מדידת שיעורי שביעות הרצון לאורך כל מסע הלקוח, אתם יכולים ללמוד מה הלקוחות באמת חושבים על העסק והמוצרים שלכם – מהפעם הראשונה שהם מבקרים באתר ועד ביצוע ההזמנה וקבלת הרכישה שלהם.

2. ביקורות עוזרות ליצור מעריצים למותג.

מעריצי מותג הם לקוחות נאמנים שמוכנים להמליץ ​​על המוצרים שלכם ולדבר על המותג שלכם עם חברים, בני משפחה ועמיתים. כשהם מדברים על המותג שלכם במדיה החברתית, הם מייצרים יותר מודעות למותג, ובדרך כלל, מכירות עבור העסק שלכם.

3. ביקורות עוזרות לשפר את פיתוח המוצר.

זה כמעט ברור מדי, אבל קל לשכוח לבקש ביקורת ומשוב על איך אתם יכולים לשפר הן מוצרים חדשים והן קיימים.  הלקוחות שלכם לא ישתפו איתכם משוב אלא אם תבקשו.

4. ביקורות עוזרות להראות ללקוחות שאכפת לכם.

כאשר אתם מקשיבים ללקוחות שלכם ומכירים בהם, זו למעשה הבעה של הערכה שמובילה לחוויות לקוח חיובית יותר ושיעורי שימור לקוחות גבוהים יותר.

5. ביקורות עוזרות להגדיל את ההמרות באינטרנט.

כאשר מתמקדים באופטימיזציה של החנות המקוונת על סמך התנהגות לקוחות ומשוב, שיעורי ההמרה משתפרים פלאים.

ומה השלב הבא?

בשלב הבא נלמד כל שצריך לדעת על תקינות ואבטחת אתר ובחירת אמצעי תשלום. איך מוודאים תקינות ויציבות של אבטחת האתר, ואיך משדרגים ומעדכנים את החנות המקוונת באופן רציף ומתמשך? בואו לקרוא!

לשווק את החנות הדיגיטלית למקסימום המרה

שיווק חנות מקוונת דורשת אסטרטגיית שיווק מדויקת. אנחנו מומחים בהתאמת ערוצים דיגיטליים, ובניית אסטרטגיית שיווק מחודדת שמגדילה אחוזי המרה.
דברו איתנו >

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם