חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

(הדרך אל) דף המכירה שיעשה עבורכם את העבודה

(הדרך אל ) דף המכירה שיעשה עבורכם את העבודה

דף המכירה שלכם הוא המפתח להמרת קוראים מזדמנים ללקוחות.

צאו עימנו לדרך במסלול הנכון שיוביל אתכם אליו.

תפקידו של דף המכירה שלכם הוא להעניק לקוראים את ההרגשה המיידית, שהם במקום הנכון. אין דבר הפוגע במכירה פוטנציאלית מהר יותר, מדף שאיננו קולע למטרה.

דף מכירה נכון, משמש כהזדמנות הטובה ביותר שלכם להעברת המסרים, ולקבלת לידים איכותיים לבקשות מידע אודות השירות/המוצר שאתם מוכרים, מדוע הם זקוקים  לו ולמה כדאי להם לרכוש אותו.

אם דף המכירות שלכם אינו מותאם להמרת קוראים, אתם מפסידים כסף בכל רגע !

החמישיה המנצחת 

5  שלבים ליצירת דף מכירה שמוכר באמת

דף המכירה שלכם חייב להיות ממוקד ומכוון לעזור ללקוח הפוטנציאלי, להרגיש כאילו רכישת המוצר או השירות שלכם, הינה החלטה משמעותית, חשובה והכרחית עבורו.

לשם כך נדרש שילוב של מחקר, יצירתיות והתמקדות, עיצוב עדכני וכתיבה מקצועית . וכן, גם המחיר והבונוסים הנילווים הם שחקנים עיקריים במגרש הזה. 

5 השלבים האלה ינחו אתכם ליצירת דף מכירה נכון העושה את המכירה עבורכם.

שלב 1: הכירו את הקהל שלכם

לא ניתן למכור מוצר מבלי להכיר את  קהלי הלקוחות. למדו אותם באמצעות פילוח, תחקיר מקיף, סקרים, וכל אמצעי להבנת אורח החיים שלהם, הצרכים, החסרים, הרצוי והמצוי עבורם, המטרות, החלומות והתקוות, הפחדים והחששות, העוצמות ונקודות החוזקה שלהם, וכל מידע שיסייע לכם להרכיב תמונה מדוייקת ככל הניתן, ולכתוב את דף המכירה המנצח שלכם.

שלב 2: צרו הצעת ערך עבור המוצר/השירות שלך

כיצד אתם מתארים בקצרה את מה שאתם מוכרים?

איך המוצר/שירות שלנו מסייע לכם –קהלי המטרה שלנו- להגיע אל מטרתכם או לפעול בעזרת השירות שלנו.  מציעה לשלב אלמנט גראפי לתרשים זרימה זה.

שלב 3: קבעו את התמחור שלכם

הקפידו לציין בבירור את המחירים. אף אחד לא מתקדם לשלב הרכישה בטרם יידע מהן העלויות הכספיות. למחיר המוצר השפעה עצומה על שיעור ההמרות של דף המכירה.

מציאת טווח המחירים ה”תפור” לקהלים שלכם, נובעת מהכרות מעמיקה עימם.  מה הם רוכשים בדרך כלל? מה הם מחפשים כרגע? האם הם מתחילים או מתקדמים – כשמדובר למשל בלימודים או בציוד לתחביבים (למשל: צילום) ? מהו החלום שלהם עבורו יסכימו לשלם מחיר גבוה? האם פלח השוק הזה הינו בעל אמצעים כדי להשקיע במוצר שלכם? האם הוא בתקופה בחייו בה מוצר כשלכם נמצא במקום גבוה בסדר העדיפויות שלו?

לאחר שהבנתם את יסודות ההצעה (קהל, הצעת ערך ומחיר), הגיע הזמן ליצור את דף המכירה  המנצח שלכם, בשני שלבים:

  • עיצוב 
  • טקסט

שלב 4: צרו עיצוב מתוחכם

עיצוב נכון של דף מכירות עוסק בבניית אמון והובלת הקורא לתהליך חווייתי לאורכו של הדף,  על ידי יצירת עניין וערך.

 

שלב 5: בניית הנכס והטכנולוגיה

הקמת הנכס הדיגיטלי/עמוד הנחיתה בפלטפורמה הרלוונטית כולל חיבור לכל הממשוקים הרלוונטיים – במידת הצורך חשוב לשים לב לרכיבים הבאים וכמובן להעזק בגורמים טכנולוגיים כדי לוודא שהכל פועל על הצד הטוב ביותר

  • הקפדה על מהירות תגובה מבחינת חווית המשתמש
  • התאמת העמוד לתצגוגות והדפדפנים השונים
  • פלטפורמה המאפשרת אנליטיקס ובדיקות התאמה – A/B
  • הטמעת פיקסלים וGTM במידת הצורך
  • ממשוק למערכות לידים/CRM
  • שימוש באומני-קומיוניקציה כדי לאפשר לגולשים להגיע אלינו בכל דרכי התקשורת
  • UX/UI קל, נוח ומותאם מיתוג

המרכיבים של דף מכירה טוב כוללים:

הציגו אמצעי המחשה באיכות גבוהה –  תמונות, סרטונים, תרשימים גראפיים, ודגמי מוצרים, ממוקדי מטרה ומעניינים, משמעותיים ביותר לעיצוב דף המכירה שלכם. הם מחזקים את המסרים המילוליים, ומפנים את הקורא לעיקרי הדברים בדף המכירה. 

העין נמשכת בראש ובראשונה לתמונות יפות ומיוחדות, ולסרטונים המעלים את רמת האותנטיות ומחזקים את מידת האמון בכם, כנותני שירות או מומחים בתחומים שונים, ובמוצרים שאתם מציעים למכירה. הצד הויזואלי מחזק מאוד את החיבור שלכם לקהלי המטרה, כי כולם אוהבים לראות מולם את הנפשות הפועלות, הן בחזית והן מאחורי הקלעים.  סרטונים בפרט (בין אם הם עדות, מידע, שאלות נפוצות וכו’) יגדילו את אחוזי ההמרה. 84% מהצרכנים ביצעו רכישות, לאחר צפייה בסרטון המזמין אותם לפגישה אישית, במיקום המתאים עבורם, באיזור הנוחות שלהם, בזמן שהם בוחרים, וכך נוצרת נקודת פתיחה רבת יתרונות לשני הצדדים.

 

כתבו טקסט שובה לב

מבנה דף המכירה יכתיב את אופי הטקסט, אורכו, שלו, ומיקומו  בדף.  

אורך דף המכירה שלכם

כיצד תחליטו כמה מילים יעשו את העבודה ?

תחשבו לרגע רק עליהם. על הקהלים שלכם.

האם אתם פונים למשתמשים חדשים שיעריכו כל פיסת מידע כחידוש עבורם, או ותיקים שאפשר כבר לפנות אליהם במילים קצרות וממוקדות, ולהימנע מלקחת מזמנם או לשעמם אותם במה שהם כבר יודעים ? האם הם צעירים המעדיפים פניה טלגרפית או מבוגרים הזקוקים לפירוט ? 

האם הם מגיעים לדף שלכם תוך כדי שהם צופים בטלביזיה ומזפזפים בטלפון או במהלך גלישה במחשב מול מסך גדול, למטרת חיפוש חומר והשקעת זמן בקריאתו והבנתו?

 

עד כמה אתם רוצים להיות מפורטים?

דף מכירה ארוך מכוון להשיג רכישה מיידית. הדף המציג מידע מפורט, מאפשר לתאר את המוצר, לספר את הסיפור שלכם וגם להשיב לשאלות המציגות התנגדויות של לקוחות.

דף מידע קצר, מכוון להשגת פרטי הקורא המעוניין במידע נוסף. הדף המוצג בנקודות תבליט יציג את התכונות והיתרונות שלכם, סרטון וקטע שאלות נפוצות קצר.

מה נכון בשבילכם ?  אורך הדף שלכם צריך להיות כזה שיעביר את הנקודה לכם בבהירות, חדות וענייניות ויגרום לקורא להשאיר פרטים. 

 

 

נגנו על מיתרי הרגש, התמקדו בתועלת על פני תכונות

למרות שחשוב לפרט את פרטי המוצר, הם אינם מקדם המכירות העיקרי שלו. מה שמוכר הוא חווית הלקוח שלכם – אילו תועלות הוא יפיק כתוצאה מהשימוש במוצר שלכם. אנשים מונעים חזק מרגש, וזה המקום לפרוט על מיתרי ליבם, להציף בעיות אישיות המכאיבות להם ולהציע עבורן פתרון ( המוצר שלכם).

במקום לפרט רשימת תכונות ארוכה של המוצר או השירות, ספרו על הרווח ממנו – כיצד הם  יעצימו את המשתמשים, יאפשרו להם לממש פוטנציאל אישי, ישדרגו את אורח חייהם, יבדלו אותם לטובה מהחברים;  כיצד יגרמו להם לחיסכון בזמן ובכסף, ישמשו פיתרון לבעיה אסתטית, ועוד.

עוררו בהם את ההרגשה שאם אינם משאירים פרטים הם מפסידים/מפספסים הזדמנות בלתי חוזרת או כזו שיאלצו להמתין לה זמן רב;

שכנעו אותם שכדאי להם להיות חברים  במועדון שלכם, שכל מטרתו להקל על חייהם ולשפר אותם. 

 

כתבו כאילו אתם מדברים עם חברים, ספרו להם ישר מהלב ובאותנטיות על ה”חיים האמיתיים” 

דברו בסגנון אישי, בגובה העיניים, ישירות ובשפה פשוטה ובהירה. גלו אמפטיה, ללא דרמטיות, רשמיות או נסיון מוגזם למכור. 

הביאו סיפורים מהחיים, של לקוחות מרוצים, שיגרמו לקורא להרגיש בנוח, יקדמו את האמון והביטחון שלו בכם וימוססו התנגדויות וספקות. 

הסיפור האישי שלכם – איך הגעתם לעסוק בתחום ? אילו בעיות הקשו עליכם והמריצו אתכם למצוא פיתרון, והנה עכשיו אתם רואים ייעוד בחייכם לעזור גם לאחרים. הביאו את סיפור הצמיחה האישי שלכם מקושי לפיתרון, כדוגמא. 

לקהלים שונים בגילאים שונים ומסגנון חיים שונה, יש להתאים דפי מכירה נפרדים ( למשל: בני נוער, קשישים, אימהות)  בעיצוב  ובתוכן.

כותרות

הכותרת היא החלק החשוב ביותר בדף המכירות, הגורם לקורא לעצור ולחשוב, “יכול להיות שזה מעניין אותי”. 8 מתוך 10 אנשים יקראו כותרת, אך רק 2 מתוך 10 יקראו את השאר. כותרת מרגשת, אינפורמטיבית ומסקרנת – עד 10 מילים – היא המפתח לקריאת שאר הטקסט במודעה. חשוב לשלב בה מילות מפתח לטובת SEO , הקידום האורגני של הדף.

 

הפכו את הדף למובן במהירות 

רוב האנשים שהגיעו לדף המכירה שלכם ירצו לעבור על התוכן במהירות כדי לראות אם יש בו משהו שמעניין אותם.

 

שלבו רשימות – בדרך כלל עם בולטים

  • שמרו על פסקאות של 4 שורות.
  • הוסיפו כותרות משנה לכל 2-3 פסקאות
  • הוסיפו הצעות מחיר של לקוחות 

בונוסים והטבות

בנוסף להצעה המקורית, הבטיחו ללקוחות הפוטנציאליים שני בונוסים, לפחות..

הם לא צריכים להיות יקרים אלא שימושיים ובעלי ערך חשוב, שיהיו תוספת להצעה שלכם, ומעולם התוכן שלה.

אחריות להסרת סיכונים מדף המכירה

הציעו אחריות להחזר כספי וצפו בשיעור ההמרות המזנק.

שימו מגבלה זמן על הערבות, למשל 60 או 90 יום.

שאלות נפוצות 

כדי להימנע מסימני שאלה וספקות, הכינו רשימת שאלות ותשובות בה ימצאו מענה כבר מתחילת הדרך.

 

 

הפכו את דף המכירה לרספונסיבי – MOBILE FIRST

האינטרנט נמצא בשימוש לא רק על מסכי מחשב. הכירו את סדר היום של הקהל שלכם. מתי והיכן הוא צורך את המידע שלכם ואיזה אמצעי תקשורת הוא הנגיש ביותר עבורו,  בהתאמה ללוח הזמנים שלו. 

חשוב לעצב את דף המכירה, כך שישתנה בהתאמה לגודל מסך הכלי באמצעותו הוא גולש: מסך טלפון, טאבלט או צג מחשב, וייראה בנוי  היטב, ברור ומדוייק.

חשוב לשלב נכון בין המרכיבים של דף המכירה: 

  • תמונות חלופיות עם טקסט
  • כותרות משנה  מעוררות עניין
  • מירווחים ריקים המאפשרים “אוויר” 
  • צבעי רקע נכונים לאיזורים השונים
  • חלוקה גרפית לסעיפים באמצעות אייקונים או בולטים
  • כפתורים ורכיבים גרפיים בהתאם למיתוג

 

שלב 5: הנעה לפעולה

מטרת דף המכירה היא לגרום לקהל למלא פרטים, כשלב ראשון בדרך אל המכירה.

בין אם מדובר ברכישת מוצר חדש, הרשמה לקורס המקוון שלכם, או הזמנת ייעוץ אישי בתחום ההתמחות שלכם, אתם רוצים  שהם יעשו בדיוק את הדבר הזה בתום קריאת דף  המכירה.

ההנעה לפעולה צריכה להיות ברורה, פשוטה וישירה:

  • בלי  קישורים חיצוניים

אינכם רוצים לשלוח את הקורא לשום מקום מדף המכירות.

  • לחצן הנעה לפעולה בולט ונגיש

בצבע בולט בדף שלך, ועם  שורה כתובה הגורמת לקורא ללחוץ עליו.

  • שילוב הלחצן מספר פעמים בדף המכירה

הקורא לא ילחץ אוטומטית על כפתור “קנה עכשיו” בחלק העליון של הדף. שימו את כפתור ה- CTA בחלק העליון, האמצעי והתחתון של דף המכירה, כדי לאפשר לו כמה שיותר הזדמנויות להירשם.

 

אם תרצו, אנחנו, צוות אנשי הדיגיטל של “דיביין”,  נלמד את הצרכים, קהלי המטרה, החזון והחלומות  שלכם, וניצור עבורכם דפי מכירה ממירים, המציגים בפניכם את הנתונים המהירים, לשיפור שיעורי ההמרות שלכם ולצמיחת העסק שלכם – מוזמנים לפנות אלינו.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם