הבית שלכם באינטרנט | שירות אישי ואנושי ממומחים

English

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד ליצור שפה גראפית שתבלוט בשנת 2023

כיצד ליצור שפה גראפית שתבלוט ב-2023

לעיצוב הגרפי כיום יותר השפעה מאי פעם, עיצוב איכותי מעורר את מעורבות הלקוח, מגדיר את המותג שלך, ומסייע לך לבלוט בתחרות.

היכולת ליצור גרפיקה ולמשוך את תשומת לבם של הלקוחות, בשילוב מאמצי השיווק שלך יכול להרים את העסק שלך לגבהים חדשים.

הבעיה היחידה היא שינוי העדפות של האנשים לאורך זמן. הם מושפעים מגורמים שונים כגון מדיה, אופנה, תרבות וטכנולוגיה. זו הסיבה מדוע מגמות נוטות לבוא ולהיעלם בהדרגה ובשקט.

למרות שראינו הרבה סגנונות עיצוב מתחילים לקבל צורה ב-2023, עדיין קשה לעשות תחזית מדוייקת. אך עם זאת, אנשי מקצוע מעולם העיצוב הגרפי הסכימו שהצמדות לסגנון מסויים יבטיחו שהעיצוב שלך יראה עדכני וחדשני.

איך ליצור עיצוב שיבליט את העסק שלך

אם ברצונכם ללמוד איך ליצור עיצוב שיעשה את ההבדל בתוצאות השיווק שלך, מומלץ וכדאי לעקוב אחרי הטרנדים האחרונים, רק אל תשקיעו את מירב המאמצים בניסיון להיות “טרנדיים” מידי כי זה לא מה שיהפוך את זה להצלחה, אתם תקצרו את הפירות רק אם תבחרו עיצוב שיתאים לעסק ולמותג שלכם.

התנסו בדברים חדשים, כי זו הדרך היחידה שתשאיר את המותג שלכם חדשני ועדכני.

רק תוודא להתשמש באלמנטים חזותיים אשר ישרתו את המטרה שלכם ויפנו אל קהל היעד שלכם.

להלן כמה טרנדים אשר כדאי ורצוי לקחת בחשבון בעיצוב ב-2023:

1. עיצוב רטרו מודרני

אנו רואים כיום שהסגנון המעט מיושן מקובל מאוד בעולם העיצוב, אופנה ותעשיות אחרות. זה נראה שסגנונות העיצוב האלה הם כאן כדי להשאר מכיוון שהם נותנים תחושה של משהו טוב ומוכר, אך עם זאת “רטרו” יכול להיות מקושר לכמה סגנונות שונים מהעבר.

סגנון העיצוב הכי עתיק מתקשר למאה ה-20, החל מ-1900 ועד שנות ה60.

העיצוב המתקדם יותר מתקשר לשנות ה-70 המאוחרות ותחילת שנות ה-90, תחילת עידן המחשבים, טלפונים סלולריים, משחקי מחשב ואומנות הפיקסלים.

עיצוב הרטרו המודרני היה באותה תקופה שימושי בעיקר ללוגואים אך במהרה זה השתלט על עולם העיצוב הגרפי לחלוטין.

2 עיצוב שטוח

כאשר זה נוגע לסגנון החזותי, פחות זה הרבה יותר. זו הסיבה שהרבה תאגידים וחברות אימצו את סגנון העיצוב השטוח בשנים האחרונות.

התחזיות אומרות שטרנד העיצוב הזה אף יצבור יותר תאוצה בשנה הקרובה.

3. צבעים עשירים

השימוש בצבעים של סגנון הרטרו המודרני משנות ה-80 וה-90 ישפיע עלינו גם ב-2016.

בחירת הצבעים בעולם העיצוב כיום נוטות יותר לכיוון צבעים יותר עשירים, בולטים, פסטלים בהירים אשר יתנו את הטון בעולם העיצוב הגרפי.

כאשר אתם חושבים כיצד לתפוס את תשומת הלב של הקהל כיום, תמיד תכוונו לגוונים שמחים, מוארים ותוססים. בחירה בצבעים משעממים ודהויים רק יגרמו לנראות המותג שלכם להיראות ישן ולא עדכני.

4. צורות גאומטריות

דפוסי הצורות הגאומטריות הם גם חלק מסגנון העיצוב משנות ה-80. ניתן להשתמש בצורות אלו בכל צורה ודרך. נסו לשלב אותם בעיצובים שלכם בתור רקע, בתור המחשה, או אלמנטיים גרפיים מסויימים.

5. טיפוגרפיה

מאחר וזה נהיה מרכיב חשוב במיתוג החברה והעסק, צרכנים כיום יותר מודעים לשימוש בטיפוגרפיה, הם מצפים לראות סוגי גופנים מעוצבים ואומנותיים כחלק מאמצעי השיווק של כל מותג ועסק רציניים. אל תשכחו שטיפוגרפיה היא שפה בפני עצמה – תפיקו את המירב ממנה בעיצוב שלכם, כדי ליצור הצהרה. סוג הטיפוגרפיה בשנת 2016 מורכבים מגופנים שהם דרמטיים מבחינת הגדלים שלהם, הצבעים והמרקם. גופנים בולטים ונטויים לרוב ישמשו ללוגואים וכותרות, בעוד שגם גופנים מעט שמרניים יותר ובסגנון כתב יד, יופיעו הרבה גם השנה.

6. אינפוגרפיקה

אינפוגרפיקה הפכה לכלי חשוב בעולם השיווק הדיגיטאלי בשנים האחרונות. גם השנה טרנד זה ישלוט ויש לכך סיבות טובות.

מאחר וזה משלב מידע ומרכיבים חזותיים, זה מקל על אנשים להבין רעיונות חדשים ומושגים. אינפוגרפיקה כמו כן מנוצלת כ-300% יותר מכל סוג תוכן חזותי אחר.

זה כלי חשוב על מנת לשפר את מאמצי השיווק שלכם במדיה החברתית, תוכן מכירתי וקידום. רק וודאו שבחרתם בצבעים הנכונים, גופנים מתאימים ואלמנטים חזותיים בהתאם לטרנדים האחרונים, על מנת להבליט את האינפוגרפיקה שלכם.

7. העברת מסר בצורה חזותית

אנשים אוהבים סיפורים, כאשר הם עשויים בצורה טובה, סיפורים מעוררים רגשות עמוקים ומעוררים חיבור יותר משמעותי מה שמוביל לשינוי בהתנהגות.

סיפורים משאירים אנשים מרוצים וצמאים לעוד. מאחר ומעצבים שואפים לגרום לאמצעים חזותיים לשחק תפקיד חשוב ב-2016. העברת המסרים וסיפורים צפויים לעלות שלב – וזאת דרך העברת המסר בצורה חזותית.

חזותיות תמיד עבדה טוב יותר מטקסט, היא גורמת לסיפור שלכם להתעורר לחיים ולהרגיש אמיתי יותר. וזה מסביר את המחקר האחרון – 100 אנשים ברחבי העולם צפו בוידאו אחד לפחות בכל יום. מה שיותר חשוב הוא ש-80% מהם זוכרים שראו מודעת וידאו גם ב-30 יום לאחר שצפו בה. לכן סרטוני וידאו הם שיטה מוכחת להעצמת המודעות למותג ומכירות.

לסיכום, חשוב לנו לציין שאלו קווים מנחים ובסופו של דבר ליצירתיות חוקיות משלה – ואלו ממכם שיוכלו לראות מעבר למגמות האלו – יוכלו כבר לראות ולהמציא את המגמות של 2023. אחד החלקים המעניינים הנוספים הם שבעקבות קצב ההתפתחות ה

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:
עיצוב אתרים

דיזיין סיסטם

חברות רבות משתמשות במערכת עיצוב ייחודית משלהן.חדשנות מתמדת בתעשייה היא היבט חיוני במיתוג מוצר ושיפור

קראו עוד »

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם