חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שרציתם לדעת על מיתוג

אז מתי אתם באמת צריכים לקחת בחשבון את עניין המיתוג העצמי?

כל פעם שמתבצע החלטה לבחור בבית עסק כלשהו מתבצעת החלטה על משהו עמוק יותר ממה שאנחנו יכולים לראות. למעשה, כל בחירה כזו שנלקחת מתפקדת כמו סוג של הצהרת נאמנות מסוימת. כל בית עסק יוצר לעצמו את התדמית שהוא רוצה ואת מה שהוא משדר לעולם. לכן, המשימה של מיתוג עצמי שאולי נראית לכם מאוד פשוטה, עבור עסק תהפוך להיות יותר חיונית בשביל ההצלחה העתידית שלו. אז במאמר שלפניכם נציג את כל מה שרציתם לדעת על מיתוג אך לא העזתם לשאול. שווה קריאה.

מה זה מיתוג?

אז מהו בעצם מיתוג? זו מילה שחוזרת על עצמה כל כך הרבה פעמים ולא תמיד יודעים עד הסוף מה היא אומרת. אז מיתוג הוא בעצם בו מייצרים מותג חדש. 

במסגרת של התהליך מחליטים מה רוצים שיהיו הערכים של המותג וכך מפתחים אותו. המטרה של התהליך הזה היא להכניס את המותג ואת הערכים שלו לתודעה של הציבור ולקהל היעד הספציפי שאליו המותג מיועד בכל מיני דרכים של אמצעי שיווק ופרסום דיגיטליים. הזהות של המותג תהיה מורכבת מהשם שלו, מהלוגו, מההתנהגות ומהעיצוב שלו.

מה זה תהליך של אפיון אתר?

אפיון אתר הוא תהליך שהלקוח יושב עם איש מקצוע שתפקידו הוא לאפיין את הלקוחות, מה הם רוצים ואיך אפשר לתת להם את השירות הכי טוב שאפשר באמצעים שקיימים בידיו. אפיון של אתר אינטרנט דורש קשר טוב ואמון חזק בין שני הצדדים בשביל שכל צד יבין את הצד השני מהבסיס ובכך בעצם התוצאות יהיו טובות יותר. 

את האפיון מבצעים לקהל היעד של האתר, לעיצוב שלו, לצורה בה הוא יעבוד ואפילו לאלגוריתם שלו. ברגע שיהיו לכם את כל הנתונים, אתם תדעו כבר איך לשווק את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר.

איך משתמשים באינטרנט לצורך של שיווק דיגיטלי?

אז קיבלנו במתנה כלי נהדר שקוראים לו האינטרנט. אך השאלה המתבקשת היא איך אפשר לנצל את המתנה המדהימה הזו בשביל לקדם אתכם עוד שלב בדרך למטרה? הרי שיווק דיגיטלי הוא הדרך הכי טובה לפרסם את עצמכם. 

אז לפני שאתם בכלל מתחילים, אתם צריכים אסטרטגיה.
אתם צריכים ללמוד וגם להכיר את כל הכלים שקיימים לקידום, לראות מה הכי מתאים לצרכים שלכם וכמובן, לתכנן מה יהיה השימוש שלכם באותם כלים ומה הזמנים. אם אתם בעלי עסק ויש לכם אתר אינטרנט שמכיל את מה שאתם מציעים, פרטים ליצירת קשר ובכללי, מציג את המותג שלכם, עליכם לקדם אותו ברשת כדי שכולם ידעו מי אתם.
אם אתם רוצים להציע הצעה שיווקית ספציפית, כדאי לכם לפתוח דף נחיתה. אחד כזה שלקוחות יגיעו אליו דרך המודעות.

נוסף על כל אלה, איך אפשר להסתדר בלי הפייסבוק שלנו? פייסבוק נותנת לבעלי הדפים את האפשרות לבנות קהל יעד ספציפי אשר יופיעו להם הפוסטים גם אם הם לא עשו לייק.

איך התבניות הראשיות של מותג משפיעות על המיתוג?

התבניות הראשיות כוללות בתוכן שילובים של כל מיני דימויים נפשיים יחד עם התקשרויות רגשיות. כל תבנית מבוססת על תכונות משלה, משמעויות וערכים. כשאתם מבצעים מיתוג למותג שלכם אתם מתבססים על כל התכונות, המשמעויות והערכים שלו. הוא מייצג את החברה, הארגון או העמותה שלכם.
בעזרת המיתוג אתם תוכלו להעביר את המסר המרכזי של אותו המותג או אפילו את המסר המרכזי של החברה.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם