חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע כדאי לכם לבנות חנות מקוונת בוורדפרס?

הסיבות לבניית חנות מקוונת בוורדפרס ב-2020

יותר ויותר עסקים בארץ ובעולם, מבינים את היתרונות הרבים של מסחר אלקטרוני. חנות מקוונת מאפשרת לכם למכור את המוצרים שלכם מעבר לים, לכל מקום ובכל שעה. כך תוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלכם ובהתאם להגדיל את ההכנסות והרווחים שלכם. מעבר לכך, הקמת חנות און ליין חוסכת לכם זמן וכסף רב על ניהול כוח אדם וצוות מוכרים. ישנן מגוון פלטפורמות ומערכות המאפשרות הקמה של חנות מקוונת, והמומלצת ביותר היא מערכת וורדפרס. זוהי מערכת לניהול תוכן הקיימת מאז שנת 2003, המופצת באופן חופשי תחת הרישיון הציבורי הכללי של גנו.

 

הנה כמה סיבות מדוע כדאי לכם לבנות חנות מקוונת בוורדפרס:

מגוון נרחב של ערכות נושא

ערכות נושא קובעות את העיצוב של החנות המקוונת שלכם, את המבנה ואת הניווט באתר. הבחירה בערכת נושא היא חשובה, משום שהיא תשפיע על חווית המשתמש של הגולשים בחנות המקוונת שלכם. בוורדפרס תוכלו למצוא מגוון של ערכות נושא בעיצובים שונים ובסגנונות רבים לבחירתכם. ניתן להתאים את ערכת הנושא לעסק שלכם ולמוצרים שאתם מציעים, ובמידת הצורך תוכלו להחליף את הערכה בכל עת. 

 

עיצוב רספונסיבי

אחד מהגורמים החשובים שמשפיעים על חווית משתמש הוא עיצוב רספונסיבי. כלומר, התאמה של תצוגת האתר למסכים שונים – מחשב נייח, מחשב נייד, סמארטפון וטאבלט. חנות מקוונת המעוצבת דרך מערכת וורדפרס היא בעלת עיצוב רספונסיבי, כך שהיא מותאמת גם לגלישה דרך הנייד. בעולם שבו 50 אחוז מתעבורת האינטרנט מגיעה דרך המובייל, אין ספק שזהו יתרון עצום. 

 

אבטחת מידע

נושא אבטחת המידע בחנות מקוונת הוא חשוב מאוד. חנויות האון ליין כוללות מידע רגיש של לקוחות כמו פרטי כרטיס אשראי, ועל המידע הזה להיות מוגן היטב. מערכת וורדפרס היא מערכת מאובטחת להפליא. צוות הקהילה של וורדפרס שומר על אבטחת האתר באמצעות עדכוני אבטחה המתבצעים לעיתים קרובות. המערכת כוללת תוספי גיבוי למקרה שמשהו משתבש, וישנם תוספי אבטחה חינמיים כמו Wordfence Security המאפשרים לעקוב אחר פעילות המשתמשים, כך שתמיד תוכלו להיות עם יד על הדופק. 

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם