חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום אתרים אורגני (SEO) כל מה שצריך לדעת?

SEO = Search Engine Optimization – אופטימיזציה למנועי החיפוש שכמובן גוגל המרכזי בהם.

קידום אתרים ברשת מורכב מגורמים רבים

אך בגדול – ניתן לסכם (לפחות את קידום האתרים האורגני) ל  3 חלקים מרכזיים:

 קידום אתרים ברשת
קידום אתרים ברשת
  1. קישורים נכנסים ויוצאים – בעדיפות ליחס גבוה יותר לקישורים נכנסים (מאתרים אחרים המובילים לאתר)
  2. תוכן האתר – כמות דפים, מילים, תמונות, קישורים, איכות הטקסט, צפיפות מילים וכד’.
  3. אופן בניית האתר: קצב עליה מהיר, שגיאות, תגיות ומילות מפתח, שימוש בסוגי כותרות נכונים, כמות גולשים נכנסים וכמות הזמן בו הם נשארים בכל דף וכ”ו

חשוב לזכור כי המטרה המרכזית בקידום אתר וגם אחד הפרמטרים המרכזיים של גוגל מבחינת האלגוריתם וההבנה שלו מבחינת מה התועלת שהגולשים מפיקים מהאתר – זה אינטראקציית הגולשים – ובגדול כמה גולשים נכנסים לאתר ולאיפה – וכמה זמן הם נמצאים באתר כולו ובעמודים הספציפיים.

1. – קישורים – מספר רב של גורמים משפיע על הערכת הקישורים ע”י מנועי החיפוש בנושא הקישורים הנכנסים:

  • כמובן חשוב לזכור שלסיומת הדומיין עדיפות למשל לקישורים מאתרי Gov ו Edu. קישורים מעמודים ראשיים כגון עמוד הבית מקבלים גם כן העדפה ולכן עדיפים.
  • יש עדיפות גדולה מאוד לקישורים במילות המפתח של האתר כמו-כן קישורים כאלו יעזרו לקידום של הביטוי הספציפי בנוסף לקידום האתר בכללותו.
  • כמו-כן ישנה חשיבות גדולה גם למיקום של הקישור בדף, ובאופן כללי ככל שהקישור ממוקם גבוה יותר בדף הוא יקבל עדיפות כקישור.
  • כמות גדולה מידי של קישורים יוצאים יכולים להוריד מדירוג האתר, במיוחד מדף ספציפי.

2.  – תוכן האתר הוא ללא ספק הגורם החשוב ביותר בנושא הקידום ובכלל בנושא השיווק באינטרנט.

Content is “KING”

חשיבות התוכן היא בראש ובראשונה במידע אותו אמור הגולש לקבל מהאתר ובמידה והאתר אמור להניע אותו לפעולה אז כמובן שהתוכן יכוון אותו לכיוון אותה פעולה.

תוכן האתר הוא גם הדרך היחידה בא מנועי החיפוש לומדים להכיר את תוכן ונושא האתר. מנועי החיפוש משתמשים יותר ויותר בימינו בכלים מתוחכמים אשר עוזרים למנועים אלו להבין יותר ויותר את הטקסט אותו הם מקטלגים, לכן בימינו ישנה יותר ויותר חשיבות לאיכות הטקסט, צפיפות של מילים מסוימיות, שימוש בצירופי מילים מורכבים, או שימוש במילים מיוחדות אשר אינן נפוצות ברשת.

3. טכני/טכנולוגי – אופן בניית האתר הוא כמובן חשוב מאוד גם לחווית המשתמש וגם ל”קריאות” של האתר על ידי מנועי החיפוש.

מדובר בנושא שלם ומורכב בפני עצמו ואנסה להרחיב עליו במאמר נוסף בהמשך אך בעיקר חשוב לי להמליץ על התייעצות עם מומחה בנושא או לפחות קבלת חו”ד מקצועית אודות הנושאים הדורשים טיפול באתר ברמה הטכנית. כגון: תוסף קידום, אופטימיזציית מהירות ותמונות, הגדרת סניפטים וביטויי מפתח, התקנת כלי גוגל, מפת אתר, כלי מנהל האתרים וכד’…

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:
עיצוב אתרים

דיזיין סיסטם

חברות רבות משתמשות במערכת עיצוב ייחודית משלהן.חדשנות מתמדת בתעשייה היא היבט חיוני במיתוג מוצר ושיפור

קראו עוד »

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם