חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיעורים פרטיים בוורדפרס למתחילים

שיעורים פרטיים בוורדפרס!

צריכים אתר? רוצים לנסות להקים אותו לבד? למה שלא תנסו ללמוד לתפעל ממשקי ניהול חינמיים, ולבנות לעצמכם אתר אינטרנט מקצועי, ידידותי ונוח לתפעול? שיעורים פרטיים בוורדפרס יאפשרו לכם ליהנות מכל העולמות! למה? במאמר שלפניכם!

מהו וורדפרס?

וורדפרס הוא ממשק ניהול חינמי לאתרי אינטרנט על בסיס קוד פתוח. זה אומר, שכל אחד יכול להוריד את ממשק הניהול ולהשתמש בו ככל העולה על רוחו. זה עוד לא הכל – מפתחים רבים מהארץ ומהעולם מפתחים קטעי קוד (הנקראים פלאגינים – Plugins) עבור וורדפרס, שגם הם בדרך כלל חינמיים, זה אומר שאנחנו יכולים “לגרום” לאתר שלנו לעשות המון דברים, וכל זה תוך התקנת קודים שמפתחים אחרים כבר כתבו, בקלות ובמהירות.

מה נלמד בשיעורים פרטיים בוורדפרס?

שיעורים פרטיים בוורדפרס ילמדו אותך, בקצב שלך, להתקין אתר אינטרנט, לעדכן אותו על פי צרכי האתר הייעודי, ולהעלות אותו לרשת. במהלך השיעורים תלמד כל מה שאתה צריך על מנת להקים ולתחזק אתרי אינטרנט מבוססי וורדפרס, כולל:

  • הורדה של ממשק הניהול והעלאתו לרשת
  • התאמות, התקנת תבנית קיימת ועדכונים שלה
  • ניהול התכנים, עמודים ופוסטים
  • שימוש בפלאגינים: זיהוי פלאגינים מתאימים והתקנתם.
  • ועוד

למה דווקא וורדפרס?

ממשק הניהול הפופולארי בעולם, מאפשר הקמה של אתר אינטרנט בסיסי בלי צורך לדעת מילה אחת ב HTML… המערכת היציבה, הוותיקה ומלאת האפשרויות היא ידידותית גם בצד הקמת האתר וגם בהיבטים של ניהולו. מסיבות אלה רבים מאמינים שהיא המערכת הנוחה, הקלה והידידותית ביותר ללימוד. ממשק הניהול וורדפרס מאפשר לכל בעל עסק או דורש ללמוד לא רק להקים את אתר האינטרנט המתאים לו ביותר, אלא גם לתחזק, לשפץ, לעדכן ולשנות את האתר על פי הרצונות והצרכים לאורך חיי האתר, ללא צורך להפעיל מפתחים, לשלם סכומים מופקעים או להמתין שמישהו יהיה פנוי לערוך שינויים באתר.

למה דווקא שיעורים פרטיים?

מסגרת הלימודים הפרטית תאפשר לכל אחד לקבל מענה מדוייק על צרכיו הלימודיים, בזמן המתאים לו ומבלי לבזבז זמן על שאלות של תלמידים אחרים. מכיוון שההיבט ההתנסותי בתהליך הלימוד אינו מחייב עוד תלמידים בכיתה, היכולת של כל תלמיד להקים אתר אינטרנט טוב תימדד על פי האתרים שהוא יצליח להקים. ליווי אישי ומותאם בדיוק לצרכים של כל תלמיד, יביא כל תלמיד למצות את יכולותיו בתחום פיתוח אתרים עם וורדפרס.

אני לא מבין כלום בפיתוח – אני יכול ללמוד לבנות אתר וורדפרס אצלכם?

בוודאי! וורדפרס ידועה כמערכת נוחה לשימוש גם על ידי מי שאינו בעל ידע או נטייה להבנה בשפות תכנות. עם זאת, על מנת לשלוט בממשק היטב נלמד להשתמש בתוכנת FTP, להתקין פלאגינים ואולי אפילו לקרוא ולעדכן קבצי תצורה (קבצי CSS).

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם