שפה = תקשורת = מסר
העסק שלך מעולה. הוא בנוי נכון, המוצר שלך מקורי ואיכותי, המחיר מצוין, אבל…
ההתעניינות לא גדולה כפי שציפית.
איך נוכל לעזור ללקוחות פוטנציאלים לשים לב אלינו, להתעניין בנו ולזכור אותנו?
טווס, מכירים?
הטווס משתמש בהפגנה ויזואלית מרשימה במיוחד, שתופסת את תשומת הלב של הטווסות וגורמת להן לשים לב אליו.
הטווס כנראה לא ממש הבין, אבל הוא בעצם המציא את המושג שכל כך נפוץ ומרכזי היום בעולם השיווק הדיגיטלי- שיווק ויזואלי.
בעולם הדיגיטל (ובכלל) אנו מתמודדים עם כמות גירויים בלתי נתפסת.
אינספור אופציות, מוצרים ושירותים שמציעים את עצמם ללקוחות שלך בו זמנית נמצאים בכל מקום- ברשתות החברתיות, בגוגל, בטלוויזיה, במייל…
כדי שהלקוחות הרלוונטיים והמדויקים לעסק שלך ישימו לב אלייך, יזכרו אותך ובסופו של דבר גם ירכשו ממך, שפת המותג הוויזואלית היא חלק קריטי בתכנון השיווק שלך.
מה זה אומר? שאנחנו נרצה שהנוכחות הדיגיטלית שלנו תהיה מורכבת לא רק מתוכן איכותי וממוצר טוב, אלא גם מנראות מעולה וייחודית שמשדרת את מה שאנחנו יודעים שהלקוחות שלנו מחפשים.
הצבעים שבהם תשתמשו, סוג הפונט, שימוש בתמונות לעומת שימוש באיורים, אופן הסידור של התמונות והתוכן- כל אלה מרכיבים את הזהות הוויזואלית של העסק שלך, ולכל אלה יש להתייחס ברצינות ובדייקנות.
עסק בעל נראות ויזואלית אחידה ומתוכננת, הוא עסק שמצליח למשוך את הלקוחות המדויקים והנכונים- עסק שזוכרים.
לכן, לפני שאנו ניגשים למלאכת בניית האתר המושלם לעסק שלך, ולפני שאנו ניגשים לתפעול עמודי הסושיאל העסקיים נרצה לוודא כי היתרונות של המוצר, התחושה שאנחנו רוצים לשדר ללקוחות והאופי של העסק שלנו מתבטאים בצורה מושלמת גם באופן ויזואלי.
ולסיכום, הזהות הויזואלית של העסק שלך חשובה! כדי להתחיל עוד היום, נסו להתאים את האלמנטים הבאים לאופי של העסק ושל קהל היעד שלכם:
- הפונט / טיפוגרפיה
- הלוגו / מיתוג
- פלטת הצבעים / הגוונים
- שימוש בתמונות / גרפיקות / איורים
- יחס תוכן – תמונה
- רקעים וטקסטורות
- כפתורים
- וכד’…
אנחנו בDIVINE נשמח לסייע ולדאוג שהנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך תהיה משמעותית- כזאת שמביאה מכירות אמיתיות.