חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדרכה על מערכת וורדפרס ושיעורים באינטרנט!

הדרכה על מערכת וורדפרס

הדרכה על מערכת וורדפרס
הדרכה על מערכת וורדפרס

מערכת וורדפרס ידידותית למשתמשים אפילו אם הם חסרי כל ניסיון בבניית אתרים, היא מאפשרת לגולשים לשנות את האתר כראות עיניהם, היא זמינה, חינמית ואולי יותר מכל זה – פופולארית בצורה בלתי רגילה. למעשה מאז הושקה הגרסה הראשונה שלה אי שם בשנת 2003, הפכה מערכת ניהול התוכן הידועה וורדפרס למערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר בעולם ולראייה ניתן לציין כי יותר משבעים ושבעה מיליון אתרים כבר נבנו בעזרתה בעשר השנים האחרונות.

הפער שבין רמה לרמת על – לחיי ההבדל הקטן!

אז נכון, לפעמים זה נראה כאילו גם החבר הקשיש ביותר במשפחה שלא נגע מעולם במקלדת וגם הנכד החביב בן השמונה יכולים להקים בעזרת וורדפרס אתר לתפארת ולמען האמת ההנחה הזו לא רחוקה יותר מדי מן המציאות, אבל במידה ואתם מעוניינים למצות את התכונות של המערכת עד תום ולהפיק ממנה את המרב, ובמיוחד אם אתם רוצים לחסוך לכם הרבה טעויות של ניסיון – ובעיקר ליצור אתר שלא רק יראה טוב – אלא גם יעבוד טוב – וגם יביא לקוחות מגוגל וכד’, רוב הסיכויים שתזדקקו להדרכה מקצועית.

כשם שכל אחד יכול לנהוג ברכב אוטומטי מודרני אבל לא כל אחד יכול לנהוג בו במקצועיות של ממש, תוך יכולת לנהוג בתנאי שטח קשים ותוך הקפדה על צריכת דלק מינימאלית ונהיגה שתוביל לשנים של שימוש עם מינימום של בלאי לרכב – כך לא כל אחד יכול להקים אתר שיותאם לכל פלטפורמה באשר שהיא, שיכולת הקידום שלו במנוע החיפוש של גוגל תהיה מובנת בעיצוב הבסיסי שלו ושמידת האטרקטיביות שלו תהיה גבוהה.

מה ניתן ללמוד בהדרכת וורדפרס?

בהדרכת וורדפרס ניתן ללמוד על כל נושא שקשור למערכת ניהול התוכן. מדובר על ספקטרום רחב ביותר של תכנים, החל משליטה ברזי העיצוב של האתרים בוורדפרס, דרך הטמעה של תוספים חדשים וכלה בניהול של חנות מקוונת, קידום האתר בגוגל, הוספת סרטונים ואפשרויות מתקדמות נוספות.

באיזו מתכונת ניתנת הדרכת וורדפרס?

כיום הדרכות וורדפרס ניתן לקבל בכמה דרכים בהתאם לרצון ולצורך להלן:

  • הדרכות אישיות שניתנות בפגישה פנים מול פנים.
  • הדרכות קבוצתיות.
  • הדרכה מרחוק בעזרת האינטרנט ותוכנות לתקשורת וידאו.
  • הדרכה לפי הזמנה – הדרכה בשלבים שמאפשרת למשתמש לקבל ייעוץ, הכוונה ותמיכה כאשר הוא נתקל בקשיים או כשיש לו שאלות בנוגע לתחומים ספציפיים עמם הוא מתמודד ונזקק לסיוע.

לסיכום

בעזרת הדרכת וורדפרס ניתן תוך מספר מועט של פגישות להשיג שליטה מרבית במערכת ולהשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים שפועלים בתחום. במידה ואתם מעוניינים לקבל את השליטה על האתר שלכם לידיים ולהיות מעורבים בכל אחד מהפרטים הקטנים והגדולים כאחד, עשו את הדבר הנכון ופנו לקבלת הדרכת וורדפרס שתעניק לכם את כל הכלים הדרושים לכם.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם