חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכול על בניית אתר מכירות ואתרים עסקיים

בניית אתר מכירות מוכרת בשמות נוספים: חנות וירטואלית, חנות אינטרנטית ואתר E-commerce. יש שני סוגי אתרי מכירות. יש אתר מכירות המהווה אגף נוסף לחנות פיזית או לרשת סניפים הקיימת במקום כלשהו בארץ או בעולם, וישנם אתרי מכירות המשמשות כחנות וירטואלית בלבד – כול המכירות שלהם מתנהלות רק דרך האינטרנט. היתרון הבולט של בניית אתר מכירות וירטואלי הוא ניהול רזה, כלומר אין צורך להחזיק מלאי ולא צוות מורחב, חיסכון בעובדי ניקיון ועוד. אך מצד שני נדרשת השקעה בשיווק וקידום האתר. עסק שמתבסס רק על מכירות אינטרנטיות צריך למשוך את עין הלקוח בשניות בודדות על פני מתחרים רבים שנמצאים במרחק של לחיצת עכבר.  

בניית אתרים ומיתוג – עד כמה זה חיוני?

לכן מה שנדרש לאחר בניית אתר מכירות בכלל ובעיקר לעסק המתבסס רק על מכירות באינטרנט הוא משווק דיגיטלי שמתמחה בבניית אתרים ומיתוג. בחלק של בניית אתרים נדרשת התמחות בבניית אתר שעובד בצורה תקינה ומהירה, שכן גם אם האתר שלכם יהיה מאוד אטרקטיבי ומשכנע, אך יעבוד באיטיות, הלקוח יקנה בינתיים מהמתחרה (עשיתם פרסום טוב למתחרה…). ובדיוק מהסיבה הזאת נדרש גם בונה אתרים בעל ידע ואינטואיציה בהנדסת אנוש, כדי שיוכל לעצב אתר קל לקריאת התוכן, להעברת המסרים, הצגת המוצרים בצורה ברורה ומובנת, התקנת מנוע חיפוש קל ויעיל והכי חשוב קל ונוח לרכישה.  

בניית אתרים עסקיים – איזה אתר אני צריך?

המטרה של בניית אתרים ובעיקר בניית אתרים עסקיים, בין אם מדובר באתר מכירות או לא, היא להוסיף חשיפה ופרסום לעסק. לצורך כך יש כמה סוגי אתרים וצריך להתאים כל אחד מהם לצרכי העסק, למטרות ולחזון של בעלי העסק. ישנם אתרי תדמית – מיועדים להציג את העסק לגולשים ולבנות תדמית ובסיס לקידום באינטרנט אך לא למכירות, משמש בעיקר עורכי דין ונותני שירות אחרים. אתר קטלוג – מיועד להציג את מוצרי החברה או החנות ללא אפשרות רכישה באתר. משמש בעיקר ספקיות גדולות שאינן מוכרות בקמעונאות ומטרתן למתג את החברה ולהעלות את הדרישה למוצריהם. אתרי מכירות – כסניף נוסף לרשת חנויות או כעסק בפני עצמו.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם