חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסטרטגיית תוכן: שמרו על בלוג וורדפרס פעיל

בלוג פעיל: אסטרטגיית התוכן של וורדפרס

וורדפרס פותחה כפלטפורמת בלוגים. בשל כך, כמובן, קל מאוד לנהל בלוג בפלטפורמה הזאת. אך למה לנו לעשות זאת?

האמת, לרוב האנשים אין זמן לנהל בלוג. זה לוקח זמן חשוב באמצע יום העבודה, עליו אין תשלום מיידי או ערך ידוע מראש. מצד שני, לניהול בלוג מתעדכן באופן-עקבי ואיכותי יש ערך עסקי רב. למעשה, זו אחת הפעולות החשובות ביותר בניהול העסק באינטרנט, ופעולה זו יכולה לסייע מאוד להתפתחות האינטרנטית של העסק, ובשל כך – להתפתחותו הכללית.

ישנן שתי סיבות עיקריות לעדכון תוכן עקבי באתר שלכם:

 

 

  • עליה בדירוג מנועי החיפוש

 

אם אתם בעלי עסק שירותי, סביר שתסתפקו באתר שיהווה את הפרסומת האולטימטיבית עבור השירות שלכם. מספר טלפון, כמה נתונים סטטיסטיים ו-“התקשרו עוד היום!”. אך מי יבקר באתר כזה? בגלל שהוא לא “אומר” שום דבר ולא מתעדכן, גולשים לא יקושרו אליו ולא יבקרו בו, ובצורה זו יהיה לאתר קשה מאוד לטפס בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש (מהסיבה הפשוטה – כמות הביקורים באתר היא המשפיע העיקרי על דירוגו).

מאידך, אם באתרכם יש תוכן בו אנשים יתעניינו וירצו לשתף אותו עם אחרים, האתר יטפס ויעלה בדירוג מנועי החיפוש. משמע – אנשים שיחפשו את מילות המפתח שמתארות את אתרכם או את התוכן שלכם, יגיעו אליו בקלות יותר – וממנו – אליכם.

(חשוב: יש לנהל את הבלוג באתר העסק שלכם – משמע, באותה כתובת אינטרנט.)

בנוסף, מנועי חיפוש שמים לב להתחדשות תוכן באתרים ומתגמלת אותם על כך. עבור מנועי החיפוש – אתר בו התוכן מתחדש = אתר שמישהו מתפעל באופן עקבי, ואתר כזה נחשב לאתר שיספק את הגולש. (וכך גם מנוע החיפוש יספק את הגולש, שיהיה מרוצה מהתוצאות אותן הוא מקבל בחיפושו במנוע חיפוש זה).

שימו לב, אין צורך לשנות את התוכן בכל העמודים הפנימיים באתר שלכם. אל תרוצו לעדכן את התוכן בעמוד “צרו קשר”! תוכן חדש יועלה במקום הגיוני – והמקום הזה, לרוב, הוא הבלוג. כמו כן, תיאורי מוצרים מתחדשים, מדורים חדשים ועמודים חדשים באתר יתקבלו בברכה.

מילות מפתח
  • תקשורת עם לקוחות ועם לקוחות פוטנציאליים

 

אם תספקו ללקוחות שלכם את התוכן שמתאים להם, אותו הם מחפשים, הם יעריכו מאוד את המומחיות שלכם – ויתעניינו בשירותיכם. זו מתכונת של סיבה ותוצאה: אם אתם כותבים במומחיות אודות הנושא בו אתם עוסקים, הקורא – ככל הנראה – יסיק כי יש לכם נסיון רב בתחום. זה נקרא שיווק תוכן. הכוונה מאחורי שיווק תוכן וההבדל בין שיטה זו לבין קידום “עיוור” (ממומן, או קידום שמתעלם מענייני תוכן – עד כמה שניתן), היא לפתח את העסק שלכם על ידי חיבור כן עם לקוחות פוטנציאליים, לעומת טיפוס במעלה דירוג מנועי החיפוש על מנת לקדם את מספר הטלפון העסקי שלכם או להביא גולשים לכפתור בנוסח “קנו עכשיו!”.

צורך בתוכן איכותי

כשמדובר על שיווק תוכן, יש צורך בתוכן איכותי, וכמה שיותר ממנו. נניח שאתם מנהלים אתר מתכונים. ככל שתעלו אליו מתכונים שונים ומיוחדים, יהיה מבחר רב יותר לגולשים עם העדפות שונות ועניין שונה אחד מהשני. כל מתכון שתעלו, עשוי למשוך אדם עם העדפה ספציפית למתכון זה. להבדיל מהאמרה העתיקה – במקרה זה “זה גם הכמות, וגם האיכות”. בנוסף, ככל שתכתבו יותר, ובנושאים שונים אך ספציפיים תרוויחו מנעד רחב יותר של “מתעניינים”. לדוגמא, מתכון לעוגת שכבות אנגלית יעניין אנשים מסוימים בזמן שאת אחרים זה לא יעניין, אך אלו שמתעניינים בכך יגיעו לאתר שלכם ויעריכו תוכן זה. מצד שני, אם יש לכם רק 2 מתכונים קונבנציונליים באתר – עוגת שוקולד ועוגת שוקולד צ’יפס, יש לכם מעט מאוד תוכן (שבנוסף, אינו מגוון) – ומעט מאוד סיבות למשוך קוראים.

לסיכום, חשוב לעדכן את אתרכם בתוכן, ועדיף שיהיה תוכן מגוון. אתם לא יודעים את מי אתם עשויים למשוך, ומאיזו נישה הוא יגיע.

העזרו במומחים

כל זה חשוב וטוב, אך מתי נגיע ליצירת תוכן, ומה ניצור? למרות כל ההשראה, כולנו עסוקים מאוד. אנו ממליצים ליצור קשר עם מומחה, על מנת – לפחות – לקבל קווים מנחים בנוגע לכתיבת תוכן. אחרי הכל, הזמן שלכם חשוב ומומלץ שתנצלו אותו לכתיבת תוכן שיהיה שווה את זה.

צרו איתנו קשר, על מנת להשתמש בשירותינו ככותבי תוכן איכותי או על מנת ללמוד איך ליצור אחד!

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם