חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסודות של כפתורי הקריאה לפעולה- איך באמת נגדיל את כמות ההקלקות של הלקוחות?

כאן ועכשיו.
העולם שלנו שמשתנה בקצב מסחרר מביא איתו שינויים אדירים של טכנולוגיה וקדמה, הכל נגיש וזמין, כולם רצים מהר מהר.

העולם דיגיטלי שבו יש לנו חלון הזדמנויות קצר מאוד לעניין את הגולשים שלנו, מחייב אותנו להיות יצירתיים, לחשוב בגדול ובעיקר להבין איך אנחנו פוגעים בול בנקודה שהגולש שלנו מחפש.

שניה לפני שהלקוחות עוברים בקליק אחד לאתר הבא, נכנסת החשיבות האדירה של כפתורי ההנעה לפעולה

אין פה זמן מיותר לפספס!​

ההזמנה לצעד הבא

הקריאה לפעולה היא בדיוק הנקודה שבה הגולש החליט לבחור בנו, תפסנו לו את העין ובום >
הוא מקליק על הכפתור שהופכת אותו מעוד גולש שמשוטט באתר ללקוח

אז מה בעצם מניע אותנו?

כדי לתמרץ את הגולשים שלנו להקליק ולא לדפדף הלאה, חשוב מאוד להכיר את הלקוחות שלנו ולהבין מה עולם התוכן שמניע אותם – איזה ערך הם בעצם מחפשים.

לעצב כפתורים שיראה יפה זה נחמד אבל זה ממש לא העיקר- העניין הוא לגרום לגולש להבין שדרך כפתור ההפעלה שלנו הוא הולך להשיג את המטרה שלו.

לקוח שישיג את המטרה בהכרח יקנה את המוצר שאתם מציעים,
Win win situation !  

אנחנו כאן כדי למכור

כפתור ההפעלה יכול להיות “שלח” ו- “קבל” אבל לפעמים זה לא באמת מספיק לתפוס את העיניים והעניין של הגולשים שלנו.

בדיוק בשביל זה יצרנו לכם 5 טיפים שפשוט חובה “לגזור ולשמור”– כאלו שיעזרו לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שמבקרים באתר שלכם, שבעזרתם תוכלו לכבוש את פסגת המכירות של האתר.

1. עיצוב מדויק​

אנשים חכמים אמרו שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני ולכן- אל תקחו את כפתורי ההנעה כמובן מאליו, תשקיעו מחשבה ויצירתיות בנראות שלהם. הכירו את הלקוחות שלכם והתאימו להם את הטקסט, ניגודיות, צבעים משתנים ואפילו רמת הבהירות יכולים לגמרי לעשות את ההבדל.

2. סדר וארגון

הגולשים שלנו מבולבלים? זה בדיוק הזמן להיות שם בשבילם ולעשות להם סדר. וודאו שיש מספיק כפתורים מסודרים שיעזרו ללקוחות שלכם לבצע את הפעולות בקלות בלי לחפש אותם בעצמכם. דמיינו שהייתם לקוח פוטנציאלי באתר- איזה כפתורים הייתם רוצים?

3. מי לא רוצה להיות מיוחד?

אנחנו אנשים שונים, עם צרכים שונים, ולכן אין מצב שהגולש שלנו יבחר בנו אם ניתן לו להרגיש כמו כל אחד. לכן צרו בידול משמעותי בהצעה או במוצר שלכם, והדגישו אותה בכפתורי ההנעה לפעולה.

4. קצר ולעניין

כפתורים עם טקסט ארוך מדי עלולים להכביד על הגולש, תהיו עניינים וממוקדים אך בולטים- כך שהלקוח יבין בדיוק מה הפעולה שהוא הולך להשיג אצלכם.

5. חיבור למוצר זה הכל

1חשוב מאוד לוודא שהטקסט על גבי הכפתור משקף את הערך שאתם נותנים לגולש כשהוא מקליק ובוחר בכם. זכרו מה אנחנו מציעים ללקוח? ושימו את המוצר שלכם במרכז.

 

אז איך נסכם? כפתורי ההנעה לפעולה על פניו נראים כמו חלק קטן באתר, אך הם בהכרח יקבעו את אחוזי ההקלקלות שיובילו לכניסת לקוחות חדשים ולכן השקיעו בהם זמן ומחשבה.

חשוב לא להירדם בשמירה, הקפידו לבחון, לשנות ולהשתנות יחד עם הלקוחות והעולם ובעיקר להתאים אלמנטים מושלמים של עיצוב וטאץ’ עבור קהל היעד שלכם- כי ככה כפתורי הפעלה מוצלחים נמדדים.

תזכרו- בסוף הכל מתבסס על חווית הגולש! שיפור החוויה שלו בצורה מתמדת תבטיח בהכרח שתקפיצו בטירוף את אחוזי ההקלקה והמכירה 😉

 

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם