הבית שלכם באינטרנט | שירות אישי ואנושי ממומחים

English

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חלוקת תקציב מומלצת בפרסום דיגיטלי

להלן טבלה מסכמת כדי לתכנן יותר טוב את חלוקת תקציבי הפרסום שלכם – ובמיוחד להבין באילו כלים משתמשים בכל סוג קהל – וכמובן מה המדדים הרלוונטיים לבחינת כל סוג של מעורבות של קהל היעד.

מודעות קהל קר

במה מדובר​

בשלב הזה מבצעים היכרות של הלקוחות הפוטנציאליים עם המותג ומה שהוא מציע. המטרה היא לייצר מודעות וקישור בין המותג לפתרונות שהלקוחות צריכים או יצטרכו בהמשך. לרוב זה השלב עם התשלום-לפי-פעולה הכי גבוה ושיעור השיחה הנמוך ביותר, אבל הוא משחק תפקיד מפתח בטיפוח הלקוחות הפוטנציאליים.

כלים

מודעות תצוגה, סרטוני פרסומות, רשתות חברתיות

מדדי ביצוע מרכזיים

חשיפה, הופעות ייחודיות, מעורבות, שיעור הנטישה, כמות הזמן באתר

חלוקת תקציב

25%

בחינה/ (שיקול) קהל חם

במה מדובר​

בשלב זה פונים ומטרגטים את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים אקטיבית את המוצר או השירות שאתם מספקים. הגולשים האלו קרובים לביצוע החלטה וזקוקים למידע נוסף. כאן אנחנו מעדיפים להתמקד בהבאת לקוחות פוטנציאליים אל האתר או לעמוד הנחיתה כדי לספק להם את המידע שהם צריכים כדי להתקדם לעבר שלב השיחה.

כלים

מודעות חיפוש, מודעות תצוגה (טירגוט מוגבר), שיווק מחדש בצורה עדינה

מדדי ביצוע מרכזיים

לחיצות, שיעור לחיצה, אחוז חשיפה למודעות, השוואת איכות המודעות שלכם למודעות אחרות

חלוקת תקציב

50%

המרה קהל רותח

במה מדובר​

השאלות נענו, המתחרים נלקחו בחשבון, והלקוחות הפוטנציאליים שלכם מעוניינים להתקדם או לרכוש את הפתרון שלכם. עכשיו זה הזמן לעזור להם. הבהירו מה, איך, למה ומתי הם יכולים לקבל את המוצר המעולה שלכם.

כלים

הנחות/מבצעים/קידומים, עמודי נחיתה, שיווק מחדש

מדדי ביצוע מרכזיים

שיחות, שיעור שיחות, תשלום-לפי-פעולה/שיחה

חלוקת תקציב

25%

להלן טבלה מסכמת כדי לתכנן יותר טוב את חלוקת תקציבי הפרסום שלכם – ובמיוחד להבין באילו כלים משתמשים בכל סוג קהל – וכמובן מה המדדים הרלוונטיים לבחינת כל סוג של מעורבות של קהל היעד.  
במה מדובר? כלים  מדדי ביצוע מרכזיים חלוקת תקציב
מודעות קהל קר בשלב הזה מבצעים היכרות של הלקוחות הפוטנציאליים עם המותג ומה שהוא מציע. המטרה היא לייצר מודעות וקישור בין המותג לפתרונות שהלקוחות צריכים או יצטרכו בהמשך. לרוב זה השלב עם התשלום-לפי-פעולה הכי גבוה ושיעור השיחה הנמוך ביותר, אבל הוא משחק תפקיד מפתח בטיפוח הלקוחות הפוטנציאליים. מודעות תצוגה, סרטוני פרסומות, רשתות חברתיות חשיפה, הופעות ייחודיות, מעורבות, שיעור הנטישה, כמות הזמן באתר  25%
בחינה/ (שיקול) קהל חם בשלב זה פונים ומטרגטים את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים אקטיבית את המוצר או השירות שאתם מספקים. הגולשים האלו קרובים לביצוע החלטה וזקוקים למידע נוסף. כאן אנחנו מעדיפים להתמקד בהבאת לקוחות פוטנציאליים אל האתר או לעמוד הנחיתה כדי לספק להם את המידע שהם צריכים כדי להתקדם לעבר שלב השיחה. מודעות חיפוש, מודעות תצוגה (טירגוט מוגבר), שיווק מחדש בצורה עדינה לחיצות, שיעור לחיצה, אחוז חשיפה למודעות, השוואת איכות המודעות שלכם למודעות אחרות 50%
המרה קהל רותח השאלות נענו, המתחרים נלקחו בחשבון, והלקוחות הפוטנציאליים שלכם מעוניינים להתקדם או לרכוש את הפתרון שלכם. עכשיו זה הזמן לעזור להם. הבהירו מה, איך, למה ומתי הם יכולים לקבל את המוצר המעולה שלכם. הנחות/מבצעים/קידומים, עמודי נחיתה, שיווק מחדש שיחות, שיעור שיחות, תשלום-לפי-פעולה/שיחה 25%

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם