חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפוטר של האתר ולמה הוא כל כך חשוב

חשיבות הFOOTER בעיצוב האתר

מעצבי אתרים מנוסים ומתחילים כאחד, מתקשים לא פעם בפיצוח הזרימה הוויזואלית והטכנית בעיצוב ובניית האתר.

לרוב כל המאמצים מושקעים ברושם הראשוני- ABOVE THE FOLD, שם אנחנו מנסים להראות יכולות טכניות, טקסטואליות וויזואליות בתקווה שהלקוחות הפוטנציאלים ישימו לב אלינו ויבינו שאנחנו הכתובת עבורם.

והנה בא לו אבל גדול- לפעמים הפתרון נמצא בדיוק בכיוון ההפוך.

התחתית של האתר, הFOOTER, היא האלמנט הראשון שאנחנו ממליצים להשקיע בו את המאמצים הטכניים והעיצוביים.

כן, קראתם נכון. פעמים רבות תחתית האתר נשכחת ובמקרה הטוב ‘זורקים’ בה כמה קישורים חסרי משמעות, וחבל.

הFOOTER  זאת ההזדמנות שלנו להשאיר חותם מקצועי ובעל משמעות על המבקרים באתר, כזה שיגרום ללקוחות העתידיים להבין שאנחנו אכן רציניים ושכדאי לפנות אלינו.

כאשר אנחנו מתחילים מהזנב ומקדישים את המאמצים הראשוניים בבניית תחתית אתר מוצקה וטובה, אנחנו בעצם יוצרים תשתית חזקה לאתר שתאפשר לנו לעצב ולבנות בקלות יותר את שאר האתר.

אז… איך בונים זנב טוב?

ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים לבניית FOOTER אפקטיבי לאתר:

  1. מידע חיוני וממוקד

מכירים את זה שאתם גוללים אתר שלם כדי להגיע ל’תכלס’? אז תוודאו שכשהמבקרים באתר שלכם יעשו את זה, הם ימצאו בתחתית האתר ‘תכלס’ :

  • קישורים בולטים לרשתות החברתיות בשימוש האייקונים המקובלים.
  • ניווט למקומות חשובים באתר, כמו מדיניות החלפות והחזרות, צור קשר ועוד.
  • הרשמה מהירה לרשימת תפוצה או השארת פרטים ליצירת קשר

  1. תדברו את המותג שלכם

הפוטר זאת ההזדמנות האחרונה שלנו להשאיר חותם בשם המותג- ויזואלית, טקסטואלית וטכנית, זה הזמן והמקום להכניס את כל מה שהיית רוצה שיזכרו מהאתר שלך:

  • לוגו של העסק, מומלץ מונפש או באופן שמושך את העין יותר מהרגיל.
  • שורת המחץ- מי העסק שלך ומה המטרה שלו בכמה מילים מדויקות ומושכות.
  • בחירת צבע נועז לפוטר מתוך פלטת הצבעים של המותג שלך, רצוי לשלב טקסטורה עדינה שתשווה מראה עמוק ומעניין.

  1. תעשו קצת סדר

אחרי שכל האלמנטים החשובים נמצאים, כדאי לנסות ‘לשחק’ עם הסידור של האלמנטים כדי שגם האופן שבו המידע מונח בFOOTER ישדר את אופי המותג ואת החותם שאנחנו רוצים להשאיר:

  • מסודר בטורים או מפוזר בשיטת הבלגן המסודר?
  • אפקטים מיוחדים לתנועה של הFOOTER יכולים להוסיף להתעניינות בו
  • וודאו שהFOOTERרספונסיבי ונראה טוב בכל סוגי המכשירים, גם במובייל.

 

רוצים עזרה/ייעוץ/רעיון לעיצוב ותכנון הפוטר שלכם – כתבו לנו – ונשמח לעזור.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:
עיצוב אתרים

דיזיין סיסטם

חברות רבות משתמשות במערכת עיצוב ייחודית משלהן.חדשנות מתמדת בתעשייה היא היבט חיוני במיתוג מוצר ושיפור

קראו עוד »

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם